Over mij
Hi, ik ben Joyce, jouw boekhoudexpert. Ik neem jouw administratie uit handen zodat jij weer kan ondernemen.
Klaar om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen?
MIJN VERHAAL
Ik ben 30 jaar en ik woon in Ecuador voor de liefde. Ik heb mijn MSc in Accountancy behaald en vind de financiële kant van een bedrijf het leukst. Ik heb als auditor gewerkt bij KPMG en werk nog voor een administratiekantoor. Ik help graag anderen en ik kan jou helpen met je administratie. Zowel met het opzetten als het overnemen van je administratie. Cijfers zeggen alles over hoe het met jou bedrijf gaat.
Ook als je besluit je boekhouding uit te besteden, is het belangrijk dat je het zelf begrijpt want jij bent de enige die het beste wil voor jou bedrijf.
Ben jij (startende) ondernemer en heb je geen idee wat je aan het doen bent?
Loop je elke maand weer achter de feiten aan? Moet jij aan het einde van elk kwartaal alle bonnetjes weer bij elkaar verzamelen maar wil je dit eigenlijk goed georganiseerd hebben? Dan ben ik er voor jou! Samen zorgen we ervoor dat je administratie op orde is. Nooit meer stress of alles wel goed verwerkt is en eindeloos zoeken op het internet hoe iets ingeboekt moet worden.
Iedereen heeft zijn vakgebied en specialisme, die van mij is de boekhouding en alles eromheen. Ik word blij van transparantie, georganiseerd werken en een goede communicatie.
De klant staat bij mij centraal. De communicatie is open, eerlijk en duidelijk. Ik zal jou alles zo goed mogelijk en begrijpelijk uitleggen zodat ook jij weet wat er gebeurd binnen jouw administratie. Ook als je het volledig uit handen wilt geven vind ik het belangrijk dat je de basis snapt.